تیم های مدیریتی سایپا دیزل طی 7 ماه گذشته بیش از 50 درصد از نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش این شرکت را به صورت میدانی بازدید نمودهاند.
محمود سهیل نژاد با اعلام این خبر گفت: موضوع خدمات پس از فروش یکی از اصلی ترین شاخصها در رقابت پذیری است و این مهم در بخش خودروهای تجاری سنگین که در حقیقت بدنه اصلی حمل و نقل کالا در کشور هستند، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
او ادامه داد: سایپا دیزل به عنوان یکی از قدیمیترین تولیدکنندگان خودروهای تجاری کشور که در واقع از مهمترین نقش آفرینان حمل و نقل جاده ای و شهری است، همواره سعی نموده با نظارت های ویژه خود، کیفیت خدمات پس از فروش و فرآیندهای فروش محصولات را رصد نماید تا موجبات رضایتمندی مشتریان بیش از پیش فراهم شود.
وی تصریح کرد: طی 10 ماه گذشته با نظارت های میدانی تلاش شده تا علاوه بر شنیدن پیشنهادهای نمایندگان محترم سایپا دیزل، پروژه های اصلاح فرآیندی در ارتباط با نمایندگیها در دو محور فروش و خدمات پس از فروش به منظور افزایش بهرهوری، اجرا گردد.
سهیل نژاد با اشاره به راه اندازی انجمن نمایندگان سایپا دیزل گفت: با هدف تسریع در همکاریها و کاهش تشریفات معمول، برای نخستین بار در کشور انجمنی متشکل از نمایندگیهای منتخب (به انتخاب نمایندگیهای سطح کشور) تشکیل شده که در تعامل کامل با شرکتهای سایپادیزل و شرکت خدمات فنی رنا خواهد بود.
مدیرعامل سایپا دیزل ادامه داد: یکی دیگر از مسائلی که در بازدید های میدانی از نمایندگیهای سطح کشور مورد بررسی قرار گرفت، شفافیت در امر وصول مطالبات معوق نمایندگان بود. قطعا تحقق مطالبات مالی نمایندگان محترم در ارتقاء وضعیت اقتصادی نمایندگان و در نهایت رضایتمندی مشتریان نقش محوری خواهد داشت.
وی در پایان با اشاره به شرایط امروز این شرکت گفت: خوشبختانه امروز، سایپا دیزل در میان خودروسازان تجاری کشور توانسته با افزایش تولید و جذب سرمایه مناسب روندی رو به رشد داشته باشد و در شش ماهه نخست سال 1404، به لطف الهی بسیاری از اهداف با حمایت مدیریت ارشد گروه خودروسازی سایپا و تلاش مدیران و کارکنان شرکت محقق شده است.